Tervetuloa Bengansin asiakaspalveluun

Onko sinulla kysyttävää tilauksestasi? Käytä asiakaspalvelulomakettamme (sivun oikeassa alakulmassa). Täytetty lomake auttaa meitä vastaamaan nopeasti.

Voit myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa support@bengans.se tai soittamalla maanantaista perjantaihin klo 10–12:
Puhelin: +46-31-425223

Usein kysytyt kysymykset

En ole saanut tilausvahvistusta/toimitusvahvistusta

Tarkista ensin roskapostisuodatin. Jos et löydä sitä sieltä, ota yhteyttä osoitteeseen support@bengans.se, niin autamme sinua.

Haluan muuttaa osoitteeni/puhelinnumeroni/sähköpostiosoitteeni

Ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa support@bengans.se, niin autamme sinua.

Miksi tilaukseni on myöhässä?

Jos tilauksesi on myöhässä, se voi johtua jälkitoimitettavista tuotteista. Ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja.

Voidaanko tilaus pakata erityisellä tavalla?

Valitettavasti emme tarjoa erityispakkausta automatisoitujen prosessien vuoksi. Pakkaamme kaikki tilaukset huolellisesti, jotta ne saapuvat hyvässä kunnossa.

Mitä tilaukseni toimituskulut ovat?

Toimituskulut lasketaan menetelmän, paketin koon ja painon sekä toimitusosoitteen perusteella. Kun kaikki tuotteet ovat ostoskorissa, näet tilauksesi toimituskulut kassalla.

Kuinka seuraan tilaustani?

Seurantatiedot löytyvät sähköpostitse lähetetystä toimitusvahvistuksesta.

Haluan peruuttaa tilauksen

Niin kauan kuin tilausta ei ole lähetetty meiltä, voimme peruuttaa sen. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa support@bengans.se.

Haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteeni

Jos haluat palauttaa tuotteesi, sinun tulee noudattaa verkkosivustolla annettuja ohjeita. Autamme sinua mielellämme palautukseen liittyvissä asioissa. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa support@bengans.se.

Kuinka kauan hyvityksessä kestää?

Palautetun tuotteen hyvitys käsitellään vasta, kun olemme vastaanottaneet sen.

Olen unohtanut salasanani/käyttäjätunnukseni

Voit palauttaa salasanasi verkkosivustomme kautta. Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.

Kysymyksiä ja vastauksia

Onko tuote varastossa?
Verkkokaupassamme näet, onko tuotteella status "Varastossa" vai "Toimittajan varastossa". Teemme parhaamme näyttääksesi oikean varastotilanteen, mutta varaamme oikeuden mahdollisiin varastovirheisiin. Jos haluat olla varma, onko tuote varastossa, voit soittaa meille tai lähettää sähköpostia osoitteeseen support@bengans.se. Huomaa, että varastosaldo koskee verkkokauppaamme, ei fyysisiä myymälöitämme.

Tilausstatus ja lähetysten seuranta
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa on rekisteröidyt asiakastietosi ja tilatut tuotteet. Tarkista, että tiedot ovat oikein.

Kirjautumalla tilillesi voit nähdä tilauksesi tilan (vastaanotettu, lähetetty tai peruutettu). Heti kun tilaus on lähetetty sinulle, saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, jossa kerrotaan lähetetyt tuotteet ja mahdolliset jälkitoimitukset. Toimitusvahvistus lähetetään sinulle riippumatta siitä, oletko tehnyt ostoksen kirjautuneena asiakkaana vai et.

Käytämme Bring-palvelua Suomessa, joka toimittaa tilaukset lähimpään noutopisteeseesi. Alle 300 g painoiset paketit toimitetaan postilaatikkoosi; tämä vaihtoehto on käytettävissä myös suuremmille, enintään 3 kg painoisille paketeille.

Voinko tilata levyjä, joita en löydä verkkokaupasta?
Eri levyt ovat saatavilla vaihtelevina aikoina. Kun levy myydään loppuun, levy-yhtiö päättää, painetaanko sitä lisää. Jos he päättävät olla painamatta sitä, levy poistuu valikoimasta eikä sitä voi enää tilata. Joissain tapauksissa se voi kuitenkin olla edelleen saatavilla maahantuonnin kautta. Jos kaipaat levyä, jota ei löydy verkkokaupastamme, voit ottaa meihin yhteyttä, niin selvitämme, voidaanko se hankkia maahantuonnin kautta.

Cookies
Tarjotaksemme sinulle hyvän vierailukokemuksen käytämme evästeitä. Tämä sisältää sekä välttämättömiä evästeitä, jotka takaavat verkkosivuston perustoiminnot, että suorituskykyyn, personointiin, markkinointiin ja muihin tarkoituksiin käytettäviä evästeitä. Voit itse päättää mukauttamalla evästeasetuksiasi haluamallasi tavalla.

Välttämättömät evästeet mahdollistavat perustoiminnot, jotka varmistavat verkkosivuston turvallisen ja oikean toiminnan. Näitä evästeitä ei voida poistaa käytöstä. Ne käsittelevät muun muassa sivuston navigointia, ostosprosessin seuraavaa vaihetta ja kirjautumistilaa.

Tilasto- ja analyysievästeet. Nämä evästeet antavat meille tietoa siitä, miten käyttäjäkokemus verkkosivustollamme toimii, ja mahdollistavat parannusten, käytettävyyden, asiakaspalvelun ja muiden vastaavien toimintojen kehittämisen.

Markkinointievästeitä käytetään mainontaan, jossa voimme yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa tarjota sinulle sellaisia tarjouksia, joita pidämme sinulle ja mieltymyksillesi kaikkein osuvimpina.

Personointievästeitä käytetään mukauttamaan kokemustasi verkkosivustolla mieltymystesi, ostohistoriasi ja navigointitapojesi perusteella. Tämä tarjoaa sinulle osuvampia tarjouksia ja paremman käyttökokemuksen.

GDPR (General Data Protection Regulation)
GDPR (General Data Protection Regulation) on EU-asetus, joka on ollut voimassa koko EU:n alueella 25. toukokuuta 2018 alkaen. GDPR korvaa Ruotsin henkilötietolain. Tämä tarkoittaa, että vaatimukset siitä, miten yritykset ja organisaatiot voivat käsitellä henkilötietojasi, tiukentuvat. Bengans Skivbutik AB, organisaationumero 5566093901, on vastuussa henkilötietojen käsittelystä tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Asetus vahvistaa oikeuksiasi, jotka liittyvät henkilökohtaiseen yksityisyyteen. On tärkeää, että tunnet olosi turvalliseksi henkilötietojesi käsittelyn suhteen.

Oikeutesi
Sinulla on oikeus saada tietää, mitä henkilötietojasi Bengans Skivbutik AB käsittelee ja mihin tarkoituksiin. Tämä tapahtuu pyytämällä niin sanottua rekisteriotea. Olemme velvollisia antamaan sinulle maksutta, pyynnöstä, tietoa sinua koskevista henkilötiedoista, niiden alkuperästä, käsittelyn tarkoituksista sekä vastaanottajista tai vastaanottajaryhmistä, joille tiedot on jaettu. Lähetä pyyntösi osoitteeseen support@bengans.se.
Pidätämme oikeuden joko periä kohtuullinen maksu, joka kattaa pyydetyn tiedon tai toimenpiteen hallinnolliset kustannukset, tai kieltäytyä täyttämästä pyyntöä, jos se on ilmeisen perusteeton tai kohtuuton.

Sinulla on myös oikeus vaatia, että Bengans Skivbutik AB poistaa henkilötietosi kaikista järjestelmistä. Tätä kutsutaan laissa 'oikeudeksi tulla unohdetuksi'. Bengans Skivbutik AB:lla on oikeus hylätä poistopyyntösi, jos sitä estävät sopimukset tai oikeudelliset velvoitteet. Tällaisia velvoitteita voivat olla esimerkiksi muut lait, kuten kirjanpito- ja verolainsäädäntö.

Jos haluat tietää enemmän siitä, mitä uusi asetus sisältää, löydät lisätietoja Tietosuojavaltuutetun toimiston verkkosivuilta.
https://www.datainspektionen.se/lagar--regler/dataskyddsforordningen

Kontakta oss
Choose country